Monitor/a de Transport Escolar a PALAFRUGELL
À propos du poste
A Serunion, empresa de restauració col·lectiva amb més de 30 anys d'experiència al sector, estem buscant el millor talent per incorporar als nostres centres. Si tens experiència i busques una oportunitat per demostrar les teves habilitats, aquesta oferta és perfecta per a tu!
ES BUSQUEN Monitors/es de Transport Escolar a PALAFRUGELL
HORARI TRANSPORT ESCOLAR
Salari: SEGONS CONVENI
Tasques:
Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials.
Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i/o joves.
Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes.
Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes.
Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants.
Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implícites al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions.
En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l’escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l’aula segons les directrius de la Direcció del Centre.
Oferim:
Jornada 12 hores setmanals – 2.5 hores al dia.
Horari: de 12 a 14 de dilluns a divendres.
Salari segons conveni de col·lectivitats.
Durada: Curs Escolar.
Contracte Fix discontinu.
Oportunitat de treballar en un equip col·laboratiu i dinàmic.
Formar part d'una companyia líder que valora i recompensa l'esforç i la dedicació dels seus treballadors/es: pla de formació contínua, beneficis socials, desenvolupament professional.
A Serunion volem construir un equip divers i compromès, on totes les persones puguin desenvolupar el seu potencial i contribuir a l’èxit de l’empresa. T’animem a presentar la teva candidatura i unir-te al nostre equip inclusiu!
- Département: Loisirs
À propos de vous
- Es valorarà disposar de titulacions en l’àmbit del lleure i/o de l’educació, així com experiència prèvia amb infants amb necessitats educatives especials.
- És indispensable disposar del certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat (Abril 2026).
- Català nivell avançat.
- Langue requise: Espagnol.
L'entreprise
Nos gusta cuidar a las personas
Serunión es una empresa española, filial del grupo internacional Elior, en la que desde hace 30 años trabajamos para cuidar a las personas. Gracias a la confianza de nuestros clientes y a la eficacia del trabajo diario de 16.700 profesionales, Serunión está presente a día de hoy en 2.800 centros, atendiendo diariamente a cerca de 450.000 comensales.